tisdag 3 februari 2009

Bloggandet..

.. har tyvärr försummats under den närmaste tiden, detta troligen för att jag inte har gjort något speciellt. Fast förra helgen var det i alla fall planerat att jag och älsklingen skulle gå på bio, men när vi hade bestämt vad vi ville se så var den fullsatt.. Så nästa helg ska jag på "I taket lyser stjärnorna", hoppas att den är bra=)
Annars så var jag med kompisar i helgen.
I lördags så såg jag "Låt den rätta komma in" som vi läste i skolan, med Hanna. Den var inte alls lika äcklig som boken.
Söndagen spenderade jag med Anton<3 tills han skulle till Halling och se på super bowl, då jag gick till Lizette och umgicks med henne och Johanna.
Igår var jag sjuk men på kvällen så gick jag (trots kylan) med Johanna, Anton och Tommy till donken =P
Idag har jag varit i skolan men hoppade över idrotten då jag fortfarande är lite förkyld. Så nu ska jag sitta ensam hemma och plugga lite matte och spanska innan älsklingen kommer hem.














Jag och Johanna
somras<3




Pusshejs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar