lördag 23 maj 2009

Godmorgon..

.. på er alla, nu behagade jag mig att äntligen kliva upp. Eftersom jag sov ungefär 5 timmar igår natt. Jag och Linnea tog bussen till Njurunda, men Älsklingen fick skjutsa oss den sista biten till Emils stuga. Kusin och jag märkte (inte för första gången!) att vårt lokalsinne var nästan obefintligt. Men vi hade visst andra talanger istället, som att när vi 4 åkte och fiskade, så var det tjejerna som fick upp två fiskar. Killarna (som även hade två spön) fick ingen fisk alls. Visserligen så var det Linnea som fick båda fiskarna, men vi var ju ett team:P I vilket fall så satt vi uppe hela natten och somnade inte före 5 på morgonen. Varav en trött Jenny igår. Anton<3 var ändå tvungen att kliva upp 8 imorse, då han skulle iväg och döma matcher. Men nu ska jag fika kaffe och sega chokladrutor med mor, syrran, Natta och Linus, så













pusshejs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar