onsdag 17 juni 2009

Tidig morgon..

.. blev det idag, då Natta bestämde sig för att väcka "MosterAnton" klockan kvart i 5. Tur nog somnade hon om ett tag till. Men vid 6 var vi ändå uppe och poppade MTV. Efter det så lagade vi mannagrynsgröt till Älsklingen, som hade somnat om direkt. Han skulle börja jobba klockan halv 9, så när gröten och kaffet stod färdigt på bordet behagade sig gogubben äntligen att kliva upp. Efter vår familyfrukost så satt vi oss vid MTV ett tag till innan Anton<3 åkte iväg. Sedan, efter Mostern hade städat klart, så begav vi oss till dagis. Nu är jag tillbaka och tänkte att jag kan ju lika gärna platta håret och blogga här, eftersom jag nyligen har kommit fram till att Syrrans plattång faktiskt är bättre än min =P
Igår var jag först social med Sanna, Natta och Linus. Sedan ringde Johanna och därefter var jag med henne =) sedan på kvällen (efter en lång nattning av Nathalie) så kom Anton och Emil, då kollade vi 4 på filmen "Codename: the cleaner".
Senare idag kanske jag ska träffa Josefin ett tag, men vi får se hur det blir. Nu ska jag i alla fall ner till mamma och kolla om det är tillräckligt varmt för att sola på taket =) så,










Natta




pusshejs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar