tisdag 19 januari 2010

Öppet hus..

.. på skolan idag, vilket betyder att jag började halv 5 och slutade 8 =P Förutom individuella val som jag trodde att jag skulle ha på Hedbergska, men när lektionen hade börjat så insåg jag att salen inte fanns, utan att jag skulle varit på Västermalm. Istället för att dra den pinsamma berättelsen inför min nya psykologigrupp så åkte jag till syster. Blev Birsta, där Lizette och Johanna joinade oss ett tag =)
Imorn börjar jag vid halv 1, så då blir det äntligen att sova ut! Lite ångest över första lektionen dock, eftersom det är idrott och vi ska ha basket =/ Sen så blir det alltid någon flashback innan lektionen vilket verkligen inte känns nödvändigt längre då jag inte behöver påminnas mer..
Men, men duschen nu och sen borde jag läsa några sidor ur min 500sidiga engelska bok, yeah Naturare har inget liv.


It's like wishing for rain
as I stand in the desert

1 kommentar:

  1. nej, jenny har inget liv.. normala oldschool nvmd:are kan göra både och! mohahahahahahahhahahahahahahhahaha

    kan aldrig gissa vem som lagt in detta magnifika och extremt mystiska inlägg! fråga jehovas för de vet vem jag är! :D

    eller så kan du fråga en muslim, de kallar mig allah! :D

    hihihihitititihihi

    SvaraRadera