onsdag 4 mars 2009

Sportlovet...

... har gått riktigt snabbt, halva borta redan och det känns som om jag inte har hunnit något. Just nu är jag med Johanna och Jenny och vi sitter och kollar på unga mödrar :P Sedan kanske det blir utgång eller nått =)

Johanna:
hejsan janiiis här! jag sitter här hos Jenny och har råkat göra ngt med soffan två gånger i rad :( jag vet inte vad jag har gjort med den men den går att fixa hörde jag (y) ikväll ska jag vara med mina brudar (brudar, brudar, brudar alla gillar brudar!) det ska bli fett med najs tycker jag. ;) idag har jag ridit på min poniihäst han var busig. Nu kom Jenny med en tops till mig hon tycker att jag ska ta bort dom små mascara prickarna som jag har ovanför mina ögon, själv tycker jag att dom är charmiga men det gör inte hon :'( Jenny iggström är en propp men jag älskar henne ändå för hon är söt! Hon kom hem till mig vid 5 då fixade vi oss och min papiii lagade mat. Sen gick vi ner till Jenny Penny päron puff :D ( Jenny Jonsson) Hon är oxå söt :D
Pussar och Kramar från Johanna The one and only :D<333

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar