tisdag 31 mars 2009

Vad härligt..

.. allt känns idag. Först var jag i skolan där jag inte behövde göra så mycket plus att jag slutade jätte tidigt, och vid halv 2 var jag och Johanna på väg ner till stan.
Där vi shoppade =) Jag införskaffade en ny skinnjacka och en ny foundation medan Johanna köpte massa fina underkläder. Sedan när vi hade handlat klart så var det dags för fika på Wayne's. Efter det så mötte jag Älsklingen och vi tog bussen mot Nattas dagis. Nu sitter vi alla tre och kollar på Svampbob Fyrkant.
Jag tror att jag har en aning om varför allt känns bra idag, det är nog inte bara för att jag fick studiebidraget idag. Så äntligen har allt lugnat sig, tur var ju det då min underbara pojkvän nog började bli lite less.













Jag älskar dig Anton From<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar