tisdag 27 oktober 2009

Funderar på Halloween..

.. outfiten redan nu, dock så är det 4 dagar kvar =p Tror ärligt talat att det blir någon utklädsel av någon sort, får se vad garderoben har att erbjuda.. Kanske man t.o.m. drar fram Olydigtröjan, en magtröja som nog varit med om en hel del från dess förre ägare, men nu är det dags för den att glänsa igen. Eller så kanske det blir några änglavingar och kort vit kjol ? I vilket fall så blir det utgång på lördag=)
Idag fick jag mig allt en rejäl tankeställare som fick mig att ännu en gång fundera vilken hemsk värd vi lever i (optimistgenen verkar!) och att vem som helst kan råka ut för något. RIP.
Har även haft många tankar angående ett ganska nyligt gjort val som jag fortfarande är väldigt osäker på. Men, som jag så många gånger fått förklarat, bättre att vara olycklig än lycklig. Är man lycklig så blir man bara ledsen när lyckan tar slut vilket den alltid verkar göra, på ett eller annat sätt.


Temporary happiness is like waiting for the knife


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar