tisdag 3 november 2009

Antar att..

.. jag helt enkelt får skylla mig själv. Det värsta är nog att det troligen kommer bli värre innan det blir bättre. Men förhoppningsvis så blir det bättre, tillslut.
Men nog med negativitet nu, idag har jag haft en redovisning som gick bättre än förväntat och satt in en P-stav i armen =) Något annat positivt var att jag fick se "desperate" som jag tyvärr missade förra veckan..
Idag har även följt med Syster och vaccinerat Nathalie, hon blev lite orolig över sprutan men det gick bra. Ett smart citat som jag hört idag, om detta ämne är "Våga Vägra Influensan!"

I could have so easily had it all
I could've had everything,
I could've had everything
This perfect life I'm in,
Screwin' myself over

I could've had everything
I should have had everything
You almost got me thinking
I'm screwing myself over
Screwin' myself over

They say that madness is
Doing a thing the same way
You hope it's gonna turn out different
But ya doing it anyway
I guess it's what I did with you

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar