måndag 30 november 2009

Trött och blöt..

.. Efter promenaden i spöregnet från Syster. Tänkte trots det ägna lite energi åt att blogga innan jag kryper till kojs. Har egentligen haft en riktigt bra dag idag, då jag bara hade en 60min lång lektion idag, så tröttheten beror nog på andra jobbiga nuvarande problem i min lilla värld (Och nu menar jag så klart inte den charmiga 3åringen som väckte mig vid 7 imorse, även om det kan vara ett skäl till utmattningen som jag nu känner.. ) som tyvärr inte verkar vilja lösa sig..
I helgen var jag på min systerson Linus dop och i min roll som fadder så hjälpte jag till med mycket av förberedelserna, tex bakning =) Annars så hände inte så mycket den här helgen och nu är det bara att invänta nästa.
Men nu ska jag lägga mig ner och smsandes invänta John Blund så,



Godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar